-tREVLiG ÅtERtRäFF-

2009-08-13 @ 13:44:32
Lämnade en superledsen son på dagis idag :(
Tror det vart värre idag för att jag först sa hejdå o gick in o prata med chefen, för sen blev det ju ytterligae ett hejdå när jag skulle lämna dagiset..
Han e så söt Vilmer, tror ni att nån annan ens får titta åt hans lillebror??!! Nope, Dogge e liksom hans egendom ;) Han försöker krampaktigt att flytta på bilstolen när nån kommer i närheten, dock utan resultat eftersom den väger en del!!
Jag ville iaf INTE titta bakåt idag när jag körde iväg, kände mig extra känslig för hans gråt idag, så jag kände att jag inte skulle klara av att se honom mera ledsen..
Hoppas det gick över!!

Väl efter lämnandet så for jag till Zara för där skulle det vara lite fika med "gamla" föräldragruppen (Vilmers alltså), skittrevligt var det att ses :)
Å tack Zara för supergott nybakat bröd ;)

Sen såg jag min chans till lite vila när Douglas ögon började bli tunga, så drog vi hemåt, icke för att det hanns med nån vila då men jag försökte iaf ;) Han e liksom ingen långsovare direkt, så man hinner nätt o jämt lägga sig själv!!

Nu sitter vi i soffan han o jag men jag ska väl pallra arslet in i duschen o vaska av kropp o hår, luktar inte smultrontårta direkt ;)

Prata dessutom med Kattis nyss o hon ville komma hit o fika lite snart, så det e väl dags att sätta lite fart då!!




Bild nr 1: Ozzy e förste napp-istoppare åt Dogge ;)
Bild nr 2: En del av gruppen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0