-tiSdAG bEtYdER ShOPPiNG-

2009-08-18 @ 09:14:21
Ska bara borsta tänderna, sen tar jag micran till Knivsta (eftersom vi inte har ett solarium här i Örsa) och solar lite ;)
Efter det blir det till o möta upp syrrorna för lite shopping på Gränby idag, pallar inte med att knalla på stan!!

Måste leta kläder till helgens party ju, tror jag tappat ALLT vad mode heter under mina 2,5 år som "tjock", fanns nästan ingen tid mellan barnen att fylla upp garderoben liksom..
Får nästan fråga de söta flickorna bakom disken om råd o tips ;)

DAGENS



* Skinnjacka från H&M i  Danmark
* Top från H&M
* Baggys som e 8 år gamla
* Omejkat face eftersom jag ska få lite solariekulör där ;)

Önska mig lycka till nu i mitt febrila klädsökande!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej! Hittade hit till din blogg via din kommentar på Hannah Graafs blogg! :) Alltid roligt att hitta nya bloggar att läsa. Dina pojkar är jättesöta!! Själv har jag en dotter på 7år och en liten i magen som är beräknad till den 10/9. Är så trött på det nu på slutet så "den" får gärna komma ut tidigare..känner mig bara klumpig, äckligt varm dygnet runt och sover som en kratta på nätterna. Men det är sånt man får stå ut med, tyvärr..

Har också en blogg, cherrypie1978.blogg.se, men jag är inte lika flitig som dig att skriva. :) Den är rätt så tråkig för tillfället eftersom det inte händer så mycket..går bara hemma och väntar ut den lill*!

Hoppas du hittar några snygga kläder idag då..vet precis vad du menar med att "tappa allt vad mode heter". Ha en bra dag! //Malin

2009-08-18 @ 13:56:28     URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: Jamen lycka till då!

2009-08-18 @ 15:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0