-SiXtEN vs MaSkROS-

2009-08-04 @ 20:27:55
Var in o kikade på flera lampor idag, men utan att komma hem med nån
dessvärre :(
Hittade en till som kanske kan passa??!!
Vill att Robin ska se båda först o säga vad han tycker (fast han sagt att det där e helt upp till mig så vill jag nog ändå ha hans åsikt)..
Den ena heter "Maskros" o den andre har namnet "Sixten" ;) Klatshigt va!!??

Vilmer hade sin första dagisdag idag efter sommarlovet, kom lite tårar när jag gick men han hade skinit upp bara efter en liten stund, mammas lilla/stora pojke :(
Hatar att gå när han är ledsen, men det värsta man kan göra är ju att gå tillbaka flera gånger, å nu vet jag ju dessutom att han blir glad nästan direkt när jag går så då känns det mer ok iaf!!

Väl hemkomna efter hämtningen på dagis så slockna den minsta, så jag o Vilmer var ute o körde tre-hjuling :)
Sen var det dags för lite Korvstroganoff-lagning, väl efter det blidde det bara avtvättning o "EMIL" i soffan ;)
Robin jobbar sent idag så vi fick både äta o mysa ensamma :(

Vilmer vill mer än gärna lyfta upp sin bror o gå omkring med honom (han ser ju hur jag o Robin gör), det e inte riktigt ok tycker jag, känns som han e liite liten för det än, vad jag däremot kan gå med på är att han får ligga o hålla honom i famnen.. Så nu ikväll låg båda småpruttarna tillsammans o titta Emil ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken härlig bild, stolt han är Vilmer =)

2009-08-04 @ 21:11:50
Postat av: Sofie

En stor puss till er båda från en stolt moster! Ni är såååå fina!!

2009-08-04 @ 23:47:25
Postat av: vanja

Så mysigt de har de. Fina pojkar. kram

2009-08-05 @ 12:12:07     URL: http://metrobloggen.se/vanja
Postat av: mormor eva

Mina darlingar! Vilka leenden....

2009-08-07 @ 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0