-SCARY-

2009-08-22 @ 10:05:23
Måste berätta om gårkvällen!!
Jag o Robin hade filmkväll o kikade på SAW V, som om det inte räckte med rädslan efter filmen liksom..
Jag gick upp o la mig innan Robin, hann precis lägga mig till rätta när jag började höra ljud??
Kliver upp o konstaterar att det kommer innifrån Vilmers rum, går in (ja han sover som 17 stockar ändå) och ser till min fasa att en av hans lastbilar står o blinkar o låter på hyllan!!!!! Helt av sig själv liksom??!!
Med skräcken i nacken går jag fram o tar ut den, går ner o förklarar för min man, vilket gör att nackhåren reser sig även på honom..
Efter en kortare betänketid så kommer vi fram till att det nog bara var batterierna som började ge med sig, därav lastbilens egna lilla liv..
Svettigt var det just då iaf!!

Den fick sova utomhus inatt ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

:) Spökerier är inget ovanligt..innan jag blev sambo så bodde jag med min dotter ensam i en lägenhet. Där spökade det jämt, grejer flyttades på sig, stereon levde sitt egna liv, hörde skåpsluckor som öppnades från köket när jag var i sovrummet..ja det var en himla massa grejer som hände. Men här där jag bor nu är det helt lugnt, bara smågrejer som händer ibland. Men så tror jag ju på "andra sidan" också och på min pappas sida har många varit mediala...så det är kanske inte så konstigt att det händer en massa.

Min mamma har råkat ut för en massa hon med..hennes eltandborste startades mitt i natten och hon fick inte stopp på den..så av rädsla kastade hon ut den från fönstret. :) Och en jul så började en sån där spelande kyrka spela utan att någon hade vridit upp den. Görskumt.

Men jag kan förstå att du blev rädd när du hade sett skräckfilm samma kväll! Kram Malin

2009-08-22 @ 12:11:39     URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0