-RubRikSLöS-

2009-08-17 @ 19:45:38
Ja då kan jag väl inte mer än att OFRIVILLIGT hälsa fröken "RÖD" välkommen tillbaka då!!
Skönt var det iaf att vara fri från na, så länge det varade..
Blev till o avboka tiden jag hade för efterbesiktning idag, kändes mindre trevligt att flöka upp sig med henne på besök (ja, för det e ju såå himla trevligt annars menar jag), men jag fick ny tid nästa vecka..

Blev inge lekland idag heller, Dogge hade tydligen legat på o tjatat om att besöka en massa fler butiker i stan (tror inte riktigt på att det var just Dogge som ville det), vilket gjorde att de blev rätt sena hem, men det finns ju en hel del dagar kvar ;)

Kvällen kom fort idag, kanske för att mestadel av dagen varit mörk o trist!!??

Till middag idag blidde det iaf..

Köttfärslimpa alá vi tar det som finns

* Nötfärs
* Lök
* Grön paprika
* Paprika/chili creme fraiche
* Några stänk thai sweet chili sås

Salt o peppar
(Penslade limpan me lite soya)

Sen tänkte jag va lat o ta en gräddsås i pulverform, men CHIIIII fick jag när jag öppnade skafferiet *sluut*!!
Så det var bara att ställa sig o mecka ihop den oxå..

Hörni, jag är en sån där kass människa igen, som i skrivade stund har typ 3 stora godisar i munnen :(
Blir godis goffande i dag mé.....
För skålen kan faktiskt  INTE bara stå där o titta på mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0