-rENt HuS-

2009-08-12 @ 09:34:54
Ja så var den dagen kommen då vi får städhjälp här hemma ;)
De komer runt halv 1 så då drar jag o pojkarna till Knivsta o hjälper syster med att fylla lite flyttkartonger!!
Sen kommer vi hem till (förhoppningsvis) ett skinande hem..

Å nu e det BARA 2,5 arbetsdagar kvar för Robin innan han får 3 veckors semester *längtar*
Vi ska inviga den genom att bara sova :) Låter lite trist kanske men har man inte fått sova mer än typ 2 timmar i snitt per natt i 2,5 månaders tid, så kan jag lova att det känns underbart :)
Tack underbara mamma o mormor för att ni ser till att vi får det!!

Nu ska jag lägga kycklingen o gå ut o leka med Vilmer, han klättrar på mig med sina skor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0