-Ont SoM SAtAN-

2009-08-12 @ 10:19:40
Har för övrigt skitont i magen, eller ja där livmodern sitter.. Det har gjort ont i 2 veckor kanske men det bara ökar o ökar, så nu var jag tvungen att ta tabletter som jag hade kvar sen kejsarsnittet..
Bara hoppas det hjälper lite för det e jobbigt att inte ens kunna stå upprätt :(
Ska på efterbesiktning på måndag, då kan de väl se om det e nån inflammation eller nåt sånt??!!

Jaja, nu fick jag det sagt, skönt att få klaga av sig lite!!

Vilmer ville inte leka med mig ute, han vill bara sparka under ALLA hans småbollar in till grannen *suck*, hoppas de inte blir irriterade över att dagligen få skjuta tillbaka de in till oss ;)
Snart dags för han o lägga sig o vila lite, han e som en klocka som blir skittrött runt halv 11..

Hoppas ni har en bra dag där ute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0