-No MoRE-

2009-08-02 @ 22:32:10
Säger bara som så här:

Väggord + jag o Robin = OSANT!!!!!
Jävligt osant oxå.. Fy fan vad det INTE gick bra för oss, tog ungefär 1,5 timme att få upp de förbannade meningarna på väggen!!
Måste vart gammalt lim på eller nåt, för jag kan aldrig tänka mig att man ska behöva hålla på som vi fick göra, bara för att få loss de från pappret??!!
Tror inte det blir någe mera ord i det här hemmet ;)

I morn åker gardinerna upp (ångrade mig nämligen o köpte nya i en mörkare nyans, därför sitter de inte uppe än), å lampan kommer inhandlas på tisdag förhoppningsvis (har börjat tvivla IGEN på den jag tittat ut, blir såå trött på mig själv), ska åka runt o kika i de butiker jag inte varit i ännu..
Men det blir inte förrän på tisdag då Vilmer e på dagis, han är inte så överförtjust att behöva hoppa i o ur bilen o in o ut i en massa butiker :)
Blir bara jag o Dogge som åker!!

Sängen + jag o Robin = SANT!!

Så natti på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0