-NjUtER-

2009-08-12 @ 20:58:55
Kom hem till ett skinande hem idag!!
Såå najs ;)

De kommer att få fortsätta städa hos oss framöver.. Nu räcker det med att jag dammsuger av ett par gånger i veckan o håller toaletterna rena, så görs grovgörat var 14é dag ;)

Medans de höll på att putsa här hemma så var vi i Knivsta!!
Jag o Dogge packade flyttkartonger hos syster, Vilmer lekte med Rasmus,mormor, moster Challan o gammelmormor utanför, tror de promenerade iväg o köpte glass oxå ;)
Vilmer va iaf helt slut när vi satte oss i bilen så han slockna en sväng på vägen hem!!

Nu ska jag fixa iordning käk till kycklingen inför natten sen blir det tidig sänggång för mig, känner mig TRÖTT som vanligt vid den här tiden!!

Nattie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0