-Ni Må tRO-

2009-08-06 @ 09:37:56
..att jag hade en nöjd karl här hemma igårkväll ;)
Vi var nämligen in till stan en sväng på dan igår (JA, egentlgen för o köpa taklampa), å hem kom vi med en högtrycks tvätt ;)
Så när barnen slumrade in igår, stod Robin som en "RIKTIG SVENSSON" (hans egna ord) på garage-uppfarten o tvättade Volvon!!
Rätt nöjd :)

Lovar från o med idag att jag ska sluta tjata om den där förbenade taklamps jäveln, för jag har insett att vi inte kommer hitta nån som vi vill ha :(
Tror mig va ganska nöjd när jag hittat nån, som jag nämt tidigare.. men sen börjar jag tänka igen, ja å då kommer jag fram till att den kanske inte va så bra ändå..
Så jag tänkte att vi gör så här istället, jag fotar sovrummet under dagen, sen får ni komma med tips o eventuellt länkar till nån snygg passande lampa!!??
Bra va ;)

Måste bara fixa lite köttgryta o dammsuga av lite snabbt först, kan hända att jag behöver fylla upp magen på kycklingen därimellan oxå, men sen ska jag springa upp med kameran!!

Ska försöka leta fram "före" bilderna oxå, så ni ser skillnaden!!

Hej på en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0