-kÖPA SöMn-

2009-08-18 @ 18:31:43
Ohh Yes, hemkommen o ett antal lappar fattigare!!
Men har faktiskt lyckats fylla upp garderoben lite nu, lyckades tom hitta en outfit till helgen ;) Vet inte om jag till hundra ska ha det på mig, får prova mig fram mellan olika toppar tror jag..
Känner mig nöjd över dagens inköp trots en STOR skärva i VISA kortet!!
Robin berömde mig iaf, att jag för en gångs skull kunde komma hem o ha unnat mig själv nåt..
Å hör o häpna, jag köpte inte ens så mycket som ett par strumpor till mina barn :)
Det kliade i fingrarna att knalla in på Name it men jag hejdade mig i sista sekund o sa till mig själv att "det här var MIN dag"!!

Kände verkligen av att det var jag som tog natten med Douglas inatt, frågade syrrorna om det var gung i golvet inne på MQ, men de såg frågande ut å sa "Nääe"??!! trött e jag, att golven tom gungar under fossingarna..
Ska bli skönt att spec.Bvc kommer i morgon, hoppas bara de kan hjälpa till!!

Fick ett mms under dagen, det löd så här: Six pack vs. full tank
Å såg ut såhär ;)


Rasmus på Burger King ;)

Kommentarer
Postat av: Vanja

Å vad kul att shoppa till sig själv, längtar med tills de e min tur, Fast ja väntar lite till har 5kg kvar till min idealvikt :) som ja hade innan mina två graviditeter :I wieee fast ja ska inte klaga, jag väger redan 6kg mindre nu än när ja blev gravid :) KRAM TILL ER ALLA

2009-08-18 @ 19:24:21     URL: http://metrobloggen.se/vanja
Postat av: Malin

Haha, jag vet hur det är..det är inte lätt att bara handla till sig själv. Jag får alltid jättedåligt samvete om jag bara köper till mig själv, känns så ego.. :) Oftast så slinker det med nåt litet..som tex strumpor som du skrev :)

2009-08-18 @ 21:10:27     URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0