-kALLdUSCh??-

2009-08-13 @ 19:55:07
Sitter fortfarande här o luktar som en hel karl *mutter mutter*
Min man gjorde nämligen rent filtret i pannan igårkväll vilket innebar att han stängde av värmningen av vattnet, sen "glömde" han detaljen att SÄTTA PÅ det igen!!!!!
Å jag kunde inte fatta varför det inte kom någe varmvatten tidigare..

Så här sitter jag i väntans tider på att vattnet ska värmas upp igen, tar väl en halvtimme till tror jag!!
Men jag kan nog lukta skit en liten stund till ;)


Hade mysigt besök av Kattis, Laura o Vanessa tidigare och de stannade kvar å joinade mig o Vilmer till maten, det var extra trevligt eftersom att Robin jobbade sent..

Nähepp fortsätta lukta skit ett tag då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0