-JAhA-

2009-08-15 @ 09:20:58

God morgon på er!!
Hoppas ni sovit gott :)

Jo, vi gick väl o la oss strax efter 9 igår kväll!!
Jag var heelt slut men kunde likförbannat inte somna, läg o vände o vred på mig i över 1 timme o saknade mina barn!!
Sen kan jag inte påstå att jag sov hela natten heller, vakna flera gånger o undrade hur det gick för killarna :(
Jaja, det e väl det som kallas att bli morsa antar jag, man släpper liksom aldrig på kontrollen..
Vakna strax efter 8, visserligen rätt utvilad, men det fanns inte en chans till att kunna somna om, ville bara kliva upp så att tiden skulle gå lite, för det betyder ju att vi snart får träffa pruttungarna ;)

Vi tittade på varann nyss här hemma å sa typ samtidigt
 " -ska vi åka o hämta de snart " ??

*hahaha*

Tankeläsare (så e det iofs NÄSTAN JÄMT, jag o Robin tänker ofta på samma saker har vi uptäckt o det e väl det som kallas "soulmates" va??)..

Så nu ska vi väl snart åka tror jag, tänkte bara hinka i mig lite mera kaffe o pajja lungorna med ett par cigg till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0