-iNGEN RASiSt-

2009-08-14 @ 07:29:33
.. men ändå, hallå!!

Läste en rubrik på Aftonbladet nyss (ok, allt som står i den blaskan e inte sant men detta tror jag knappast de hittar på), den handlade om en ny "spec.avdelning" på Kumla anstalten där de absolut farligaste av Sveriges fångar ska sitta!!
Det fanns 24 celler varav ett dussintal var fyllda för tillfället..
Sen hade Aftonbladet fått namnet på 5 stycken av det dussintalet, här kommer de!!


* Rymmaren Mårten Tammiharju.

* Bandidosledaren Mehdi Seyyed.

* Kokainsmugglaren Milivoje Jokovic.

* Bankrånaren Emin Isakovic.

* Sebastian Del Gaiso, dömd för medhjälp till både mord och mordförsök.

OK, e jag helt ute o cyklar eller är de här namnen svenska?????
Tycker bara det är trist när man tittar allmänt på brotts statistiken i Sverige o det visar sig att den största delen har begåtts av personer med utländsk bakgrund :(

MEN, återigen men, jag är ingen rasist för att jag tycker det e trist!!


Kommentarer
Postat av: Max Hobstig

Man behöver inte vara rasist om man har åsikter

Men det är ju helt uppenbart att integrationspolitiken är helt eller delvis, minst sagt, skev och misslyckad. Det behöver man inte vara begåvad för att inse. Att man dessutom uppfattas som rasist och främlingsfientlig om man har en åsikt i frågan gör inte saken bättre.

Jag är inte heller någon rasist bara för att jag tycker det e trist, jävligt trist!

2009-08-16 @ 10:41:06     URL: http://sniffaren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0