-iNGA PLAnER-

2009-08-21 @ 10:47:41
HÖR UPP NU HÖRNI!!
Igår åt Douglas BARA 6 gånger under hela dygnet!!!!! Alltså räknat från 06.00 igår morse tills i dag 06.00 ;)
Han åt 19.15 igårkväll o somna vid 20.00, sen vakna han inte förrän 03.30 nästa gång å då kunde jag dessutom stoppa in nappen till 04.00, då dög inte nappen längre utan då ville han ha käk!!

Kan vara en engångsföreteélse, men nu finns hopp här hemma..
Väntar på att de ska ringa, så vi kan få ut mera mat på "recept" innan helgen, sen vill jag ändå att de ska kika på honom med ul och se vad de kan göra eftersom han fortfarande har uppstötningar hela tiden o det stör honom massa!!

Nu ska jag ta med Dogge ut på färd i micran, måste ner till byn en sväng medans Vilmer sover ;)
Robin håller på o kör en ordentlig terasstvätt där ute han!!
Annars blir vi bara hemma hela dagen, ska packa till pojkarnas övernattning i morn bara, å se över min outfit o naglar ;)

DAGENS då ..



* Vitt linne - Vero Moda
* Randig tunika - Vero Moda
* Svarta byxor - Vero Moda

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0