-iN My dREaMS-

2009-08-26 @ 09:48:55
Tror vi *ok läs jag åtminstone* lagt "köpa hus funderingarna" lite åt sidan o nu istället börjat klura lite på att köpa tomt o bygga eget..
Det är ju MIN STORA dröm om det nån gång skulle bli så ;)
Vet att det inom kort kommer släppas några tomter i närheten av min mor, nu måste vi hålla utkik!!
Satt nyss o bläddrade i en hus katalog från LB hus, det har vart en av favoriterna bland husskaparna sen vi började kika runt för ett år sen.. Tror dock inte att de e bland d billigaste dessvärre..
Kan tänka mig ganska mycket standard, det viktigaste e att ha en del panorama fönster, det e liksom det som göra hela kåken (enligt vårt tycke) ;)

Nu har jag samlat på mig krafter att hoppa in i duschen så det ska jag göra nu medans den minsta sover!!

GRATTIS farmor på födelsedagen önskar Vilmer o Douglas, vi får fira dig när du kommer hem från de norrländska skogarna igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0