-HaHa-

2009-08-02 @ 20:29:32
Vill ni ha er ett gott skratt??
;)

Skriv upp det här:

Köp
C
Stol
10


Sen ber ni nån i er närhet att läsa upp det högt på engelska!!

Det är nämligen som roligast att höra nån annan säga det ;)
Jag läste det både 1 o 3 gånger utan att fatta vad jag sa, men sen när jag hörde Robín säga det så ville jag lägga mig dubbelvikt!!
Vi ville ha oss ett gott skratt så vi ringde upp Malin nyss (å satte på högtalartelefonen) o bad henne läsa upp det, så nu har vi garvat för ikväll!!

Sjukt töntigt o sjukt skoj ;)

Nu ska väggorden upp i sovrummet så adjöss med er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe..ni sötnosar var minst lika roliga att lyssna på å skratta åt/med som skämtet självt ;) puss puss/malin

2009-08-04 @ 07:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0