-GOokVäLL-

2009-08-28 @ 23:22:29
Kikar in o säger hej under tiden filmen håller på att laddas färdigt ;)
Vi har precis avverkat en film "The Cell 2", den va inge vidare direkt, får se hur nästa film e??!!
Jag hade lite kvalitetstid med min äldsta son idag, han fick faktiskt sitta framåtvänd bredvid morsan idag, ÖVERHAPPY ;)
Tror han kände sig lite extra cool över det, med tanke på hans stil..

Vi åkte i "porschen" btw ;)

Vilmer brukar gå fram till micran/porschen, klappa på den o säga "pappa" *hahaha*, sen knatar han vidare till Volvon o säger mamma ;)
Synd att det egentligen e min man som äger de båda ;)
Själv äger jag inte ens en cykel :(


Men jag har 2 underbara barn.. Å dom finns det inget pris på, eller nåt som kan slå..
Måste skryta IGEN, läs eller skit it..
Under den korta tid Vilmer va med på sjukhuset hann 2 personer komma fram o berätta hur otroligt fin han va :)
Dogge låg o sov o fick ingen komplimang stackarn, men det fick han av mig flera gånger om sen ;)

Nu e filmen klaar, så nu kryper jag upp med mannen igen..

Puss på er fina läsare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0