-CykEL AUktiON-

2009-08-29 @ 09:59:53
Robin drog precis, han skulle iväg på en av polisens cykelauktioner!!
Det e väl kanske för mycket att hoppas på en överraskning men hoppas kan man ju alltid göra, eller hur ;)
Tror han skulle ta Johan med sig oxå, men jag stannar hemma med pluttarna jag eftersom det är mitt i Vilmers sovande..
Får se vad vi hittar på under resten av dagen, vädret ser ju ut att vara fint iaf :)
Packa ska jag iaf försöka göra inför morgondagens lilla resa!!

Nu ska jag göra mig lite kaffe tror jag..
Ha en fin dag alla!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni får en mysig resa!! Kram Malin :)

2009-08-29 @ 12:10:14     URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: Vanja

Hoppas de blev en bra kväll, du kan väl höra av dig när du kommer hem från er lilla semester, så kommer jag å lillan förbi på en fika :) Nu vet ja på ett ungefär var ni bor så, har en kompis som bort gatan efter er så :) Kram på er och ha en riktigt underbar semester

2009-08-29 @ 23:02:14     URL: http://metrobloggen.se/vanja
Postat av: Anonym

Välkomna hem! Puss

2009-08-31 @ 19:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0