-bRASA kANSkE-

2009-08-02 @ 11:04:08

Robin la precis båda barnen att sova middag, själv har jag just dammsugit o skurat av nerdervåningen en snabbis!!
Har minst sagt nedräkning till den 12:e, då städhjälpen kommer ;) Eller ja, hon kommer bara hit o kikar då, själva städningen börjar två dagar senare..
Ska bli såå skönt!! Även om det i nuläget nästan bara är Robin som städar här hemma, men då får han ju mera tid med oss istället ;)
Organiserade om alla kläder igår i den nya stora garderoben, passade på att göra en rensning då med, så nu har jag fyllt en stor sopsäck med kläder, BORTSKÄNKES MOT AVHÄMTNING, annars hamnar det snart på brasan!!

Fick förresten en ordentlig sovmorgon i morse oxå, då min karl gick upp med båda små :)
Tack tack!!

Nu ska jag äta lite frukost, bättre sent än aldrig..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Första andra tredje...sålt till mig!!

2009-08-02 @ 15:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0