-BjUdER På dENNA-

2009-08-10 @ 11:11:31
Tycker alltid att det e skoj när man går in på nåns blogg o de har en sk. "Dagens" upplagd.. Har tänkt för mig själv att det skulle va skoj att göra detsamma :)
MEN då kommer vi till det att HUR skoj, skulle "mina läsare" tycka att det var att se mig i olika typer av mjukisbyxor, kanske varierar i färg eller nåt, men hallå skoj.. NOT!!

..men nu hade jag så tråkigt nyss så jag bestämde mig för att göra slag i saken ändå (alltd retar det nån), men idag e det iaf en kort version av mjukisar ;) Inte illa va!!

Så jag bjussar på denna hära då!!
  

*Mjukisshorts från 1700-kallt
*Vit linne - H&M
*Smink - a´natural
*Hår - a´la somnat med blött hår o vaknar utan att göra ett skit ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Dra ballen i gruset så snygga kläder!! Man kanske kan få låna outfiten den 22:a ;)

2009-08-10 @ 12:06:34
Postat av: Grandinar'n

Hahahaha....störtskön!

2009-08-10 @ 19:49:40     URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: mormor eva

Snygg som alltid!

2009-08-11 @ 14:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0