-bEbis o SÄNgkÖP-

2009-08-20 @ 21:00:57
Började morgonen som sagt med att åka ner o hälsa på lilla Hampus, såå söt ;)


..drog vidare efter det ner till butiken o shoppade en del!!
Blev bara Vilmer som fick kläder idag, men nästa gång e det Dogges tur
*mamma loovar*
 
Inköpen!!
* Superfin Nova Star fleece (ska köpa den matchande mössan till när den kommer in igen)
* Likadan fleece till Rasmus i present ;)
* Jeans från Nova Star
* Röd zip hoodie från Nova Star
* Grå college tröja från Nova Star


Å sen åkte jag o Dogge till syster o fika, så Robin skulle kunna vila lite efter den jobbiga natten..
Passade på att ringa på en blocket annons i Knivsta när jag ändå var där, det gällde en vit barnsäng till Vilmer, så nu e den köpt oxå, nu ska Dogge få överta spjälisen efter helgen ;)

Nu har vi nyss tittat OCH videofilmat när Bolt sprang (Robin va nämligen övertygad om att det skulle bli nytt rekord o det ville han ha på film, han fick ju rätt)!!

Kommentarer
Postat av: mormor eva

Viste inte att Robin oxå var lika intresserad som jag av BOLT m.fl. Jag tittar varje dag!

2009-08-23 @ 19:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0