-ANtik PRoMEniX-

2009-08-09 @ 18:43:28
Letade fram my old dockvagn i förrådet nu på eftermiddagen ;)
Ville testa om Vilmer skulle tycka det va skoj att dra omkring med den (han va ju inte så förtjust i att leka med dockor, de "dog" ju rätt fort, men man kan ju alltid lasta annat i en vagn), mycket riktigt, hans nalle fick sig ett par ordentliga "sövningar" i dock-kärran!!
Han gick kvarteret runt med nallen i vagnen ;)

Sen ville hans mamma testa om brorsan va lika poppis som nallen, Å DET VAR DET!! Jag fick knappt vara i närheten, han ville köra alldeles ensam (behöver inte skriva att han givetvis INTE fick gå själv va)!!
Robin har för övrigt vart skitduktig o klippt gräs, rensat ogräs och gjort allmänt fint här i trädgården ;)

Gillar den där vagnen skarpt, den e superfin MEN antik, jag köpte den i en antik butik för ett antal år sen ;)



Ursäkta att det förekommer napp i munnen på "den store", men jag ska ärligt säga att det varit behövligt med den som ljuddämpare idag, då han inte ville sova middag ordentligt och därför inte varit på sitt bästa humör..

(Nu har pappan i huset duschat båda sönerna klart, den store ligger i sängen o den minsta ska få natt käket innan han oxå besöker sin säng )

Sen blir det avslappning o vääldigt tidig sänggång för mig o Robin..

Kommentarer
Postat av: HO

Kul att han gillade vagnen! Som hemma hos oss, dockvagnar kan användas till mycket ;)

2009-08-09 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0