-ÅHh Va jAg ViLL Ut-

2009-08-01 @ 20:45:14
:(

Längtar så jag tror jag dör tills den 22:a!!
Vill ut o roa mig med min bättre hälft o trevligt sällskap!!

Nu har vi nyss kommit hem från "svärisarna", vi var dit bjudna på grillat :) Det var riktigt gott, synd bara att man inte kan ut o svänga sina lurviga nu!! Känner sjukt mycket efter ett dansgolv under fötterna ;)
Men men, snart har väl alkoholen gått ur min kropp o verkligheten kommit ikapp, dvs. ett barn som vill ha käk i natt o två barn som vill upp tidigt i morn ;)
Bara gilla läget, å det gör jag oxå, var bara det att jag just ikväll, var SJUKT partysugen!!
;)

Nu ska jag ut o ta en cigg o dricka ur min ÖL!!

*SKÅLAR*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0