-VaKeN Med TuppEn-

2009-04-04 @ 07:06:16
Fast iofs, vaken skulle jag kanske inte riktigt kalla det, men uppe e jag iaf med Vilmer..
Han behagade vakna 06.00 *PIIP*
Så visst var det ett smart drag av mig att lägga mig 01.00 va!!?? Eller inte..
Längtar till i morgonbitti, för då ska jag ha "min" sovmorgon ;)

Igår var vi ute o lekte mest hela dagen, först tog vi en promenad, jag o Vilmer upp till farfar. Där bjöds det på kaffe och
lill gangstern kunde springa fritt o leka (vi har ju inget staket här så vips när man kikar bort en sekund så är han längst bort på gatan på sin lilla "Bobby Car".. Å ropar jag på honom, så vänder han sig bara lite stöddigt om o tittar på mig, vinkar o sen så drar han vidare på sin roadtrip!!
Så det var najs när han fick leka uppe hos farfar :)
På em gick vi istället till lekparken här bredvid, han kom på hur skoj det var att åka rutschkana (stavning??), det gick bara runt runt kring den där ställningen, var som rena träningspasset för mig (trodde ju att jag skulle kunna sitta still o sola på en bänk ja, men ICKE det)..



Skulle ju ut med tjejorna på kvällen så farmor kom ner o fika med oss under tiden jag sprang upp o ner o försökte hitta nåt som jag inte såg ut som skit i, det gick sådär..

Sen möttes vi upp o drog in till stan, blidde smarrig 3-rätters på restaurang Carl-Philip.. Hade fått för mig att det var ett sånt där ställe där man nästan blir fattig av att bara läsa menyn på utsidan, ja dyrt var det men kanske inte så som jag föreställt mig ;)
(Fast mina underbara "gamla" kollegor bjöd mig, tack superfina NI!!)

Idag har vi lite planer, lär visa sig vad vi genomför.. Nu hoppas jag Bin Ladin blir trötter snart så jag oxå kan stänga igen mina ögonlock nån timme till..
Hej på ett tag då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0