-tOrsdAg-

2009-04-30 @ 09:23:03
Har precis vart å lämnat lilleman på dagis, blir kortisdag för honom där idag, ska hämta han efter lunch igen..
Sitter i skrivande stund o knaprar lite äppelklyftor från Vilmer matsäck, de skulle tydligen inte gå på utflykt idag eftersom att det var kortdag, skulle bli lite stressigt att hinna med lunch o middagsvilan då, så jag tog med mig matsäcken hem igen!!
Nu ska jag bara försöka sitta still, har lite svårt med det men jag vill bli av med min förbannade jävla hosta och känna mig frisk, så jag ska ta mig en tidning o en kopp kaffe o placera arslet i solstolen ;)
Sen ska jag sitta där tills det e dags att hämta igen!!

Kom på gällande Conversen jag fick hem igår, att jag vet inte riktigt om det är roligt eller sorgligt att vi
ALLA 3 systrar nu investerat i ett varsitt par JUST röda Converse till sommaren??!!
*hmm*
Jo, visst har vi samma smak allt :)

Kommentarer
Postat av: charlotte

vi kan ju inte hjälpa att vi har så förbannat bra smak alla tre eller hur;)

2009-04-30 @ 14:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0