-tÄvLinG-

2009-04-07 @ 21:25:22
Jag och Vilmer har åkt en tur till mamsen vi ;)
Tänkte vi skulle stanna här i nån dag, passa på nu när man än så länge bara kan slinka iväg med ett barn!!
Ska umgås med syrrorna o mamma hela dagen i morgon, håller tummarna för uppehåll bara, så man kan vara ute o leka :)
Nu ska jag kasta mig på soffan med Challan (som förörigt oxå tänkte "kvarta" här på Genvägen med mig), å inta lite chirre o godis!!

Men förts tänkte jag bjussa på en liten tävling, e det nån som ser vad detta är..??
Jag införskaffade dessa designade saker idag, tyckte de var ascoola ;)




??




Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tror att det är en -09 modell av en bröstpump..."den mjölkande kossan" =)

2009-04-07 @ 22:12:34
Postat av: Frejas mormor

Dom skulle passa i mitt svarta o gråa kök...när jag lagar mat eller bakar...L

Kram Frejas mormor



2009-04-07 @ 22:32:44
Postat av: Jenny

Jag vet det är en slags grytvantar eller hur????

Kram jenny

2009-04-08 @ 16:48:54     URL: http://erikssonnordberg.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0