-tACK-

2009-04-21 @ 20:10:25
Vill tacka så mycket för era snälla kommentarer gällande badrummet!!
Det va skoj att ni tyckte det blev till en bättre förändring ;)
Så TACK!!

När jag hämtade lilleman från dagis idag så sa de att han ätit väldigt mycket
"Korv Stroganoff" till lunch idag, å neej tänkte jag, som typ 30 minuter innan jag åkte för att hämta honom stått o lagat
JUST KORV STROGANOFF :(
Men men, jag orkade faktiskt inte ställa mig o laga ytterligare en maträtt,
så han fick gladeligen hålla till godo med samma käk..
Det gick i 2 stoora portioner även här hemma så han kanske fortfarande tycker om sin mamma ändå ;)
Var dock lite klurit att laga middag idag med tanke på att jag varken känner lukt eller smak, fick liksom chansa mig fram..
Ja, o eftersom jag inte känner nån lukt som sagt, så var det av ren "tur" jag kika ner i hans lilla blöja o insåg att den var fullskiten.. Förhoppningsvis hade han inte haft det alltför länge iaf, med tanke på att vi inte kom hem förrän vid halv 5, men ändå..
Man känner sig rätt usel när man inte kan byta direkt!!
Hoppas på bättre luktsinne i morn :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ha ha jag lagade också korv stroganoff, Ida berättade vid middagsbordet att de hade fått de på dagis med, men det gick ner!!

2009-04-23 @ 23:19:42     URL: http://kinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0