-SoooL-

2009-04-03 @ 10:45:39
Sol ute, sol inne, sol i sinnet  Alias "Rudolf"!!

*Hahaha*
Jaa, igår jobbade jag o sen for vi direkt o käka pizza, rätt skönt att slippa laga mat faktiskt :) Efter det for vi för att kika på en reservdels micra, men den var väl ungefär i ÄNNU sämre skick än den vi redan har (hur det nu e möjligt) *hmm*
Så det blidde inga bilhandlar affärer igår, men däremot j...ligt smarrig nybakt kaka hos familjen HK ;)
Rätt sen hemkomst med en lite lätt övertrött gangster, han slockna i famnen på väg upp till sängen..

Å natten, har det ens varit natt??!! Känns inte så utvilat liksom..
Tror inte jag överdriver om jag säger att jag var upp på toa 8 gånger inatt.. Hann inte lägga ner huvudet på kudden förrän det var dags för kickspark på blåsan..
Ställde kl tidigt eftersom jag hade till hos bm på morgonen, nu låg huvvet iaf ner ;)
Nu ska jag o lill julle klä på oss ytterkläderna o springa till lekparken!!
Hade inte gjort nåt om nån ville göra oss sällskap *blinkar lite inbjudande*
;)

Ikväll blir det Uppsala med tjejerna från butiken, jag jobbade mitt sista pass igår, så ikväll ska vi ut o käka lite!!
Börjar kännas sorgligt, lär väl kännas ännu mera när man tagit in det i skallen.. Men men, de eventuella tårarna fäller vi då ;)

Nä, SOOLEN var det som ropade på oss ja..
Bäst att kila folkens!!

Toodeloo..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi börjar gå nu...så ska vi säga runt 14 imorrn då;)

2009-04-03 @ 11:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0