-SnoRiS-

2009-04-13 @ 16:04:15
Hyllorna sitter uppe nymålade o klara (fick bättra på lite här o där, va lite mörkt ute igår *hahaha*)!!

Å sen min V A N L I G A tur då.. Hade tittat ut en hängare för de små handdukarna, men som vanligt var jag för sent ute när jag skulle ner o köpa en sån idag..
Helt plötsligt har de sålt som smör i solken o det fanns inte en endaste kvar till mitt badrum :(
Blir till att åka in till stan o kika ut en ny i morn då!! *SUCK*
Blir så trött på mig själv, varför ska jag alltid vela innan jag kan bestämma mig för??!!

Tog ett par bilder på snoris-killen som ska pryda badrumstavlorna
;)

 

Originalen är i bättre kvalitet ;)

Kommentarer
Postat av: mormor eva

Ska bli roligt o se resultatet!

Ibland behövs bara lite detaljer.

Puss o Kram

2009-04-13 @ 18:18:24
Postat av: Sussa svarar

Mamma:

Du e mer än välkommen ;)

Puss puss

2009-04-13 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0