-PjuCkAS-

2009-04-29 @ 20:36:35
Idag har jag o Vilmer spenderat heela dagen med Sanna,
ja o halva med Saga oxå (hon var på dagis en sväng)
 ;)
Vi for in till stan redan vid 9-tiden o köpte en syskonvagn till Saga o "lillebror", blidde en Carena för hennes del osså, hon köpte dock den exklusivare varianten!!
Sen bjussade hon oss på en riktigt smarrig, STOOR Donken lunch *bugar o tackar massor*!!
satt som en smäck i maggen kan jag lova, e typ mätt fortfarande ;)

På eftermiddagen blev det utelek för Vilmer o Saga, de lekte skitbra idag, de brukar oftast liksom mest leka "bredvid" varandra men idag lekte de "MED" varandra, började till o med att kyssas när vi titta bort..
*flinar*
Å nu på kvällskvisten kunde jag inte låta bli att åka o hämta ut mitt paket som låg nere på Ica o skrek efter mig!!
Så nu e jag ett par PJUCKAS rikare..



Kommentarer
Postat av: Sofie

Skitsnygga...men de ser bekanta ut ;)

2009-04-30 @ 07:49:19
Postat av: Sussa svarar

Sofie:

Tycker du det??

;)

2009-04-30 @ 09:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0