-NEgeR-

2009-04-24 @ 19:03:01
Nopp, jag e inte rasist!!
(Bäst att göra sånt klart direkt)..

Hur som helst så har jag o Vilmer spenderat dagen i Alsike tillsammans med syster, Rasmus, Camilla och Izabell!!
Det blidde till o pimpla kaffe varvat med att "jaga" sprintern, ja Vilmer alltså, för er som INTE fatta det ;)
De hade en väldigt mysig tomt men den var väl inte direkt barnvänlig,
men det var bra för då fick man röra på fläsket lite extra ;)

Sen bestämde jag o Vilmer oss för att vi skulle ha lite fredagsmys idag trots att pappa jobbar sent :(
Vi ringde dock farmor för att fråga om hon oxå var gräsänka o kanske var sugen på lite mat men hon skulle inte bli det förrän runt 22 ikväll, å vid den tiden skulle nog både jag o lill-Julle svultit ihjäl..
Så det blidde till o dela på en pizza för mig o Vilmer, mysigt det oxå!!
När vi åkte ner för o hämta pizzan så fråga "gubbarna" som jobba där om jag vart utomlands??!!
Ok. då har nog solen tagit ÄNNU mera idag då, med tanke på att tom turkarna tyckte jag var brunisch..
Måste ha med graviditets hormonerna att göra, för så här lätt brukar jag inte ha att bli brun i fejjan iaf!!??

Men jävligt glad e jag för det ;)

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej,jag är inte avundsjuk... :(

2009-04-25 @ 07:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0