-MammA bESÖk-

2009-04-22 @ 21:29:10
Jopps, mor snor e här
men hon sitter just nu o kikar på ett av "hennes" program på tv så då passade jag på att göra ett besök här på bloggen ;)
Har vart hos Sanna idag o fikat o lekt.. (Vilmer fick nöja sig utan sin färstmö eftersom hon var på dagis)
Å vet ni vad han fick för nåt fint av Sanna då??
Hahaha, ett par skitsöta gröna "Foppa-tofflor", he loves them kan jag intyga, satte på sig de direkt hemma o hade de på sig hela kvällen!!
*Vilmer böjer sig ner o bugar o tackar massor*
Efter den trevliga fikastunden så skynda vi hemåt för att Vilmer skulle hinna sova en stund innan det var dags att hämta mamma i stan, han somna som en gris o jag passa på att fixa ihop en lasagne
under tiden....
Sen flöt kvällen på med middagsätande, lek o bad
innan det var time att kasta lill-Julle i säng för natten!!

Å ja, som jag skrev i början så sitter mamma o kikar tv
medans jag o Robin sitter här bredvid o smaskar i oss maräng-svisch (stavning??)

(Var tvungen att väcka mini monstret när det var dags att åka till stan men han sov så skönt att jag bara var tvungen att fota honom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0