-LitE tiPs tACk-

2009-04-28 @ 15:41:02
Känner att jag skulle behöva lite tips på klädförvaring..
Ja inte inte nån garderobslösning utan snarare en sån där lösning för det man "slänger av sig" på kvällen o inte orkar vika in just då (och som inte är färdigt för att åka i tvättkorgen heller)!!
Det enda jag kan komma på är nån slags "herrbetjänt", men jag har kollat runt på såna och inte hittat nån som faller mig i smaken..
HATAR när kläderna bara blir liggandes på golvet!!
Så tips är mer än välkommet, tack!!

Det slog mig nyss förresten när jag gick upp med ren tvätt, hur mycket jag älskar kortet vi har på Vilmer i trappan, måste vara mitt absoluta favorit foto på honom sen födseln, det bara värmer i kroppen varje gång jag går förbi det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0