-koRt Om dAGEn-

2009-04-23 @ 21:10:10
Är mer än pisstrött efter att ha vart vaken i 2 dygn nu, med superhosta!!
Så här kommer en liten resumé av min dag i korthet :)

*Lämnade det finaste jag har på dagis
*Fick mysigt fika besök av jobbarkompis med tillhörande, supersöta 4 veckors sonen :)
*Klippte rosbusken.., Nej nej FEL, MAMMA klippte rosbusken, JAG solade!!
*Strosade runt bland fabriksbutikerna
*Hämtade det finaste jag har på dagis
*Köpte glass på torget
*Körde hem mor till Knivsta
*La Lilleman för att sova
*Laga middag o matlåda till Robin
*Sitter här med ena handen på ögonlocken för att de inte ska falla ihop

Nu ska jag sova, eller FÖRSÖKA sova iaf, pallar inte en hel vaken natt igen..
Först ska jag ta lite morfin medicin som åtminstone tar bort de värsta topparna av hostan!!
GODNATT

Liten bild på Johanna o Jesper från dagens besök :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ooootrooooligt tjusig bild från ditt fikabesök, men trevligt var det i allafall....hoppas på fler...... Kram kram

2009-04-24 @ 09:03:56
Postat av: Sussa svarar

Johanna:

Ja eller hur, en oooooooootroligt tjusig mamma speciellt ;)

Kraam kram

2009-04-24 @ 19:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0