-kAN MaN RadeRa eN dAg??-

2009-04-28 @ 10:34:03
För isf vill jag stryka gårdagen ur almenackan, hade en riktigt dålig dag på ALLA sätt!!
Kände mig skitnere för allt, grät vet inte hur många gånger (Vilmer kom o försökte muntra upp med sitt "låtsas skratt", det fungerade imellanåt)..
Annars hade han oxå en sån där riktig "testa-morsan" dag, känns som om han fatta att jag inte hade ork för nåt..
Han testade mig riktigt och gjorde precis allt han VET att han inte får göra!!
Å varje gång jag sa till honom, eller tog nåt från honom så blev det gallskrik..
Kort o gott, en dag som skulle kunna raderas!!

Nu e jag hemkommen från att ha lämnat lilleman på dagis, hann dessutom med att möta upp Sanna o Veronica på torget för lite fika..
TREVLIGT!!
;)

Nu ska jag lägga mig o vila en stund, sen kanske (men bara kanske..) jag ska göra lite nytta??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0