-JiHoo!!-

2009-04-22 @ 09:15:22
Vet ni att idag kommer min mamma hit..

..min älsklings mamma!! 

men hon jobbar tyvärr till kl 16 så det blir inte förrän efter det, men den som väntar på nåt gott..
;)
Har precis lagt junior för att vila lite, men jag hör hur han ligger o hostar där uppe stackarn, när ska han bli bättre??
Annars har vi inga speciella planer för dagen,
skulle egentligen velat dragit in till Gränby o införskaffat mig ett par röda Converse men det tar jag nog till helgen istället, pallar inte att fixa iordning mig idag..
Vill bara ha håret i en sketen tofs på skallen och slappis kläderna på tror jag!!
Så jag får väl helt enkelt undersöka om gangstern e sugen på lite utelek med morsan senare istället, känns som om han kommer säga JAA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0