-jA vAd GöR jAg iNNe??-

2009-04-12 @ 12:46:14
Det kan man fråga sig när solen skriker ute med sin närvaro!!
Men jag kom i ärlighetens namn in alldeles nyss för att lyssna om mini gangstern vaknat, å det hade han inte än, så jag tänkte slänga in ett par rader innan det bär av ut igen ;)

Va in till stan igår o inhandlade en massa skit till badrummets "nyorganisation", gjorde ett besök på nya IKEA, va RÄTT stort!!
På kvällskvisten fick vi besök av svärisarna, blidde sill, grillat o lite pannacotta (jag var iofs PROPPMÄTT redan efter sillen), men det gick ner iaf ;)
Vi hade en Wii-kväll här hemma (jag nämnde ju att jag övat på svingen härom kvällen)!!



Nu har vi både kött o potatisgratäng kvar så vi kan bjussa in hela gatan på lunch, men jag hoppas Sofie o Sonny kommer snart o hjälper oss lite på traven med att bli av med det!!

Ikväll ska jag måla lite hyllor till badrummet, ska göra detta så billigt som möjligt eftersom badrummet e bland det fulaste i mellan Sverige, känns inge skoj att lägga ner alltför mycker pengar på dyr inredning då, satsar istället på de "små" detaljerna, så får vi se hur det artar sig??!!
Tror iofs INTE att det ksulle kunna se värre ut än vad det gjort tills nu..

SOLEN skriiker.., så Häärråå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0