-hELLo-

2009-04-19 @ 22:43:58
:)
Vet ni vad jag fått nyss??
En hårtvätt o en helkropps-skrubb, av min favorit sambo!! Helt lovely kan jag säga..

Annars har dagen bestått av uteliv, Vilmer, Rasmus, jag och Robin tog oss en promenad till lekparken där vi lekte o fikade (dock inte Rasmus killen för han valde att sova i över 2 timmar han)!!
Träffade på Vanja o Tommy på väg ner till parken, det var trevligt att få sig ett ansikte av Vanja (har bara skrivit med henne nämligen) !!
Hoppas de har lust att kika över på fika snart :)

Väl hemma kom Alex o Pillan förbi på lite kaffe,
å sen dök även Rasmus "päron" upp efter att ha shoppat loss hela plånboken *hahahaha*

E såå trött just nu, så ursäkta för ett rätt trist inlägg!!

GONATT.. Ses i möra ;)

Kommentarer
Postat av: Vanja

Hej hej, Ja de var verkligen kul att ses och inte bra skrift hela tiden :) Nu får vi ta oss i kragen och ta den där fikan snart, denna helgen som kommer e vi ganska upptagna för min lilla mamma kommer upp från skåne :) har inte träffat henne sedan pappas begravning i november så de ska bli kul :) Men snart måste vi passera in en tid :) Kram

2009-04-20 @ 12:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0