-hÄnGbUkEN-

2009-04-06 @ 22:15:44
That´s mee ;)

Känns som om den hänger nedanför knävecken just nu *klagar*!!
Mår pissilla så fort jag lägger mig på rygg i soffan o hittar inget bra sidoläge heller, så jag slänger in ett snabbt inlägg om dagen innan varmduschen får göra sitt ;)

På förmiddagen lekte vi med Ozzy o Zara (det var alldeles för längesen), vi tillbringade vår tid i lekparken tills det var dags att säga hejdå och gå hem för lunch o middagssovning..
Efter uppvaknandet kom istället Linnea o Kevin förbi, å även denna gång promenerade vi till lekparken!!
Var längesen vi träffade de oxå :)

En jättemysig dag i solen iaf, har fått mig lite brunish färg på nosen oxå tror jag, SOLDYRKARE som jag e!!

Blidde bara en halvkass bild från dagen idag, när två trötta grabbar fick dela vagn hem från parken..
(Ozzy var snäll o beredde plats i sin vagn, för Vilmer gangstern)
;)


 Å Zara fick plats på bild hon mé..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0