-fARt o fLäKt-

2009-04-17 @ 20:02:19
Det har det vart hela långa dagen idag!!
Började med att ta med "Mini Bin Ladin" till barnmorskan i morse, ohh shit det var en pärs kan jag lova..
Tror bestämt han kommer arbeta som gynekolog när han blir stor,
iaf om man ska gå efter vad han undersökte för redskap idag ;)
Sen bar det av till mitt jobb i Enköping för att fylla i lite papper, å efter det var det raka vägen hem o fixa lite kaffe för besök av Pillan!!
Klockan 14 mötte jag o Vilmer sen upp mamma utanför IKEA..
Shoppa lite..
Körde hem mor med tillhörande inköpt fotölj mm..
Gaspedalen i botten (nja, inte riktigt) mot Örsa o sängen för tröttmössan :)

Det var vår dag i korthet!! Köpte förresten den där hängaren jag pratat om (som var slut vet ni), de tog hem en till för min skull.. Var ju bara den PYTTELILLA detaljen att den var gigantiskt föör stor för att platsa i vårt mini badrum..
Så den får vi hitta en annan vägg till helt enkelt!!
Fotona sitter iaf i sina ramar, ska bara "försöka" hitta en annan hängare i helgen, så det blir helt klart nån gång..
Hatar ordet halvfärdigt!!

Nu e jag näst intill svimfärdig av trötthet, så nu ska jag bara dega i soffan till Robin kommer hem..
Trevlig kväll hörni
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0