-bARA fÖR Att-

2009-04-11 @ 10:58:44
Är lite på halvsprång, men bara för att jag inte hann skriva nåt igår så kastar jag in ett litet nu!!
Hade fin fint besök av famljen Plahn igår (ni vet, Vilmers brutta o hans svärisar) ;)
De hade med sig en påskpresent till Julle, han fick ett par skitfina vita basketkängor, tackar tackar!!
Å tack oxå för att ni kom o trevlig-gjorde våran dag :)
Vi fika o käka lite glass ute i vårsolen, måste ju ta vara på vämen, SOLDYRKARE som jag e..



Vilmer, hans svärfar o hans lilla brutta!!
;)

På kvällskvisten fick jag o min man för oss att vi skulle ha ett litet "golf-battle" här hemma, sagt o gjort vi stog nog här i närmare 2,5 timme o golfa!!
Det var första gången för mig, men med tanke på att vi lovat mina svärpäron en golfarkväll, så kände jag mig lite tvungen att fixa till svingen lite granna då ;)

Nä, nu ska vi åka in till stan o köpa ny inrednig  till badrummet, det ska bli helt omstylat!!

Klapp klapp på kinden då!!

Kommentarer
Postat av: SusannaPlahn

NAAAAW vad fina dom blev på bilden allehopa :D sötnötarna <3 Tack själva hjärtat. Hade det strålande bra ) puss

2009-04-11 @ 19:57:36     URL: http://fruplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0