-bAjSaR i pÅsKsMinKet-

2009-04-09 @ 19:37:44
Ja som ovan lyder så sket vi helt enkelt i att påsksminka oss idag!!
Nästa år fattar han iaf, skulle jag göra det i år så skulle det ju vara för "min" egen del, å jag har varken haft lust eller ork till det idag, (hade en minst sagt skitjobbig natt i Knivsta med honom..)

Men för tidiga påskägg hade både jag o Vilmer lust till, så han o jag fick leta efter vad vår kära man i huset gömt under dagen..
Trot eller ej men lill-julle hitta sitt först, i hans leksakslåda, jag hitta mitt rätt fort (för att vara kassa letande jag) i diskmaskinen ;)

Å Vilmer fick dessutom påskpresents av både mormor, farmor o farfar idag..
Riktigt bortskämd!!
;)

 

Från mormor fick han 2 st nya förvaringslådor, det behövdes till hans rum!!
Vi har bara 1 av dessa, å man kan väl milt uttrycka det som så att leksakerna INTE direkt minskar i antal!!



Å av farmor o farfar fick han alla de här sakerna i en jättefin påskpåse!!
Bilen var skitskoj, den pratade om man "hoppade" fram med den!!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0