-...-

2009-04-01 @ 20:23:14
Detta blir ett riktigt trist inlägg, för det har varit en minst sagt icke händelserik dag i mitt liv kan jag informera om!!
Har jobbat, lagat mat, ätit mat och hunnit tittat lite på tv.. That´s it ,än sålänge iaf!!
Behöver jag skriva den "vanliga" meningen att jag är ybertrött även idag??!! Har inga som helst krafter till nånting
:(
Men det har iaf piggat upp själen en smula när det vart såå underbart väder idag ;)
Pillan kom förbi jobbet en sväng och tog en kopp kaffe med mig, givetvis utomhus ;)!!

Har glömt meddela att våra kära vänner Malin och Fredrik väntar en liten knoddis oxå, MASSA GRATTIS till dem!!
Lägger upp ett par bilder från när vi var där häromveckan.. Vilmer är ju tokig i typ alla djur så han var överlycklig över våran visit i stallet ;)



Å ett STORT grattis till dig/er som befinner er i Åre just nu, till ert lilla tillskott i maggen ;)
Det blir en minst sagt STOOR babyboom det här året, här i Örsa med omnejd
*hahaha*

Vill slutligen skicka alla mina tankar till dig/er/alla som blivit drabbade av det fruktansvärda som hände igår..
Livet kan vara så orättvist
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0