-!!-

2009-04-16 @ 21:15:27
Pratade nyss med min lilla Kattis,
ni vet hon som fick en liten bebbe häromdagen ;)
Allt hade gått bra men hon sa att hon INTE va avis på mig som hade "mitt" kvar..

*ahhmygod*

E det nu man kan säga upp sig, tror inte jag vill vara med längre!!??
Fast iofs så har jag börjar längta massor efter det nya tillskottet de sista dagarna, ja nu menar jag ju inte att jag inte längtat tidigare, bara att det plötsligt blitt så påtagligt liksom.. Så nära..

Har på bara de sista 2 veckorna förresten träffat på 3 olika personer som jag inte känner, oberoende av varandra, som påpekat min "lilla" mage!!
Lilla??
Jaja, allt sitter väl inte i storleken även fast folk verkar tro det, för jag har samma pissont i ryggen den här gången, behöver fullt liggläge i bilen, kan inte gå mer än 2 trappsteg utan att det känns som om benen håller på att lossna från den övriga kroppen osv..
Tycker bara att folk kan knipa igen sitt "brödinkast" om de tror att livet som gravid skulle vara enklare för att magen är "liten"!!
Viktmässigt så har jag sen inskrivningen gått upp 7 kg, men jag går efter vikten jag hade samma dag jag gjorde gravtestet, å då är det 9 kg som gäller.. Ligger på 68 starka kg just nu ;)

Vägde 74 vid Vilmers ankomst (gick upp 11 kg då), men den här gången hade jag en lägre utgångsvikt på 59 kg, så vi får se vad de sista 5 veckorna har att erbjuda.. Kan ju hända RÄTT MYCKET på den tiden!!

/Gravid o less

Ps: Tack söta Sanna o Saga för gott kaffe o en trevlig lekstund idag!!

Kommentarer
Postat av: Vanja

"lilla" magen...ja jo den har vi hört många gånger, och flertalet gånger så erbjuder man de personerna att ta över kroppen ett tag :) men konstigt nog e de ingen som vill ha den....Man känner sig som en riktig heffaklump.....Men de e ju mysigt att veta vad man har att vänta sig :) Ta hand om dig. Kram

2009-04-17 @ 12:36:51
Postat av: Sussa svarar

Vanja:

Heej tjejen!! Jo, man har ju det mysiga framför sig, bortsett från hur "den" ska komma ut då ;)

Så man får tänka på det roliga man får av "lilla" magen!!

Hur mår du nu??

Kraam

2009-04-17 @ 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0