-Vet iNtE vaR jAg sKa bÖRjA-

2008-09-11 @ 22:12:35
..har så mycket att skriva egentligen, men det tar vi en annan dag istället ;)
Idag var det en hel del som blev klart iaf!! Å vet ni, jag fick göra mit livs första *piiiiiiiiiip*.. hade the BIGGEST lökar under armarna kan jag lova innan jag gjorde det.. Men sen när det var gjort så kände jag mig så nöjd med mig själv ;)

Tog en sväng ner till Zara på kvällskvisten, å  blev bjuden på ett par mini smuttar portvin
(ja mini mini, eftersom att jag körde), men det smaka smaskens, så här på en vanlig torsdag... *hahaha*
Hon hade gjort så fint i Ozzy´s rum nu när han var borta över natten, hon målade om hela hans rum o sen istället för en fondtapet/vägg så motiv måla hon en elefant!!! Det blev verkligen superfint Zara!!!
 

(den ska målas 1 gång till med den gröna färgen)



Ja, nu ska jag å ALLA mina tankar o planeringar kasta mig i soffan innan sängen hägrar!!
Så sköt om er i natt ;)

Kommentarer
Postat av: vivan

god natt och sov gott!

kramiz:)

2008-09-11 @ 23:23:33     URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Helena

Du var verkligen super duktig!!! Vi kommer bli ett super bra team. Ska bli så nice...

2008-09-11 @ 23:32:45     URL: http://kinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0