-uPPsaLa bY dAY-

2008-09-05 @ 08:54:29
Idag drar jag o Vilmer in till stan, vi ska möta upp mamma där och shoppa lite!!!
Ska bli jättetrevligt, men jag måste leta mig till närmsta Swedbank det första jag gör, har en hel del cash som inte är så skoj att gå omkring med i fickan liksom ;)
Sen kan jag slappna av o shoppa loss  jag mé!!

När svetten lackar i pannan av all shopping, å det är dags att åka hemåt.., så följer junior med mormor hem och jag får åka hem själv..
Sen väntar vår barnlediga helg, så den här helgen blir nog datafri, om ni förstår vad jag menar!!!?
;)
Längtar redan efter grodan men det ska ändå bli skönt med lite avlastning o tid med BARA VARANDRA!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en mysig barnfri helg!

Kram Johanna

2008-09-05 @ 13:11:45
Postat av: Helena

Hoppas ni får det jätte bra!!! Kramiz

2008-09-05 @ 22:15:43     URL: http://kinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0