-tv´N skRiKeR pÅ mEj-

2008-09-29 @ 22:01:19

..som rubriken lyder, så blir det dumburken resten av kvällen nu...
har hittat ett nytt favvo progran på MTV "Tila" *hahah*, det e såå sjukt töntigt att jag blivit helt besatt ;)
Så jag kilar upp på vinden nu!!!
Å förresten, för er som undrar var jag tar vägen när jag skriver vinden
(vår 3:e våning), så kan jag visa er....



*Men blunda för städningen hörni , för det var ett tag sen jag tog mej tid att röja här uppe, inte ens soffkuddarna ligger som de ska*

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fy satan vad mysigt =) Vill ochså ha en vind att inreda så fint hihi. Hoppas allt är bra med er? inte talats vid sen mailen på facebook.



Kram på er!

2008-10-04 @ 16:44:37     URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0