-Såååå tRött-

2008-09-02 @ 20:57:55

...
*gäääspar i skrivande stund*
Tänkte bara kasta in ett litet snabbt, medans jag ändå sitter å käkar min middag i ensamhet :( 
Idag var vi hela familyn till  mormor Brittan i Knivsta, hon ville bjuda på lunch idag å det var pannbiff som stod på menyn.. AJ JUST LÖÖÖVE her pannbifs!!!!
Mamma dök förbi för att pussa på Vilmer såklart, Challan och hennes nya pöjk joina de mé.. Så vi var ett litet gäng där kan man säga :)

Men jag e helt slut idag, vet inte om det är kombinationen av förkylning och det dötrista vädret som bidrar??!! Skitsamma, TRÖTT e jag iaf, så nu ska jag duka undan tallerken o jogga *läs hasa mig* upp till tv´n, så får vi se hur lång tid det tar innan jag slocknar där!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Är ni fortfarande förkylda? Thoris snoris ligger uppe och sover, han är dunder förkyld.

Vi hörs.

Kramis

2008-09-03 @ 12:46:17     URL: http://kinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0