-MYcKet Nu-

2008-09-15 @ 08:47:34
Har lagt bloggandet på hyllan några dagar, och kommer nog inte hinna vara så aktiv ett tag framöver heller tyvärr..
Det är lite mycket nu om vi säger så!!
Först har vi *piiip* som vi ordnar och fixar med..
Sen har vi nästa *piiip* att tänka på, får se hur det går  och blir med det oxå..

Ja, kan inte säga så mycket i nuläget om någonting tyvärr, därför håller jag bloggandet lite lågt istället
;)

Ska snart väcka junior, så han hinner få frukost innan jag (ja han får ju följa med såklart) ska på möte!!
Kanske lägger upp lite "gissa vad" pics senare??!!

Ha en bra dag alla där ute!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Näää, man blir ingé nyfiken alls vad du har på gång. Lycka till iallafall.......Kram kram

2008-09-15 @ 08:55:14
Postat av: Helena

Vet du vart Thor bet mig för en stund sedan? Gör så j-a ont snyft och blöder också...

2008-09-15 @ 22:43:50     URL: http://kinnunen.blogg.se/
Postat av: Carin

Tja Susanne!

Nu har jag hittat dig (genom Helena K´s sida)har inte kollat så mycket. Men eftersom jag är här så kunde jag ju lika gärna skriva en liten rad. Sitter inte så ofta framför burken. Ja du, jag håller med om att det är väldigt många som är nyfikna på vad vi håller på med, men dem kan ju vara nyfikna ett litet tag till tycker jag. ;-)

2008-09-16 @ 18:08:14
Postat av: Sussa svarar:

Carin:

Tjena bruden :) Skoj att du hitta hit :)

Jag ska nog bjussa på lite detaljer nu ändå!!!

Kram på dej

2008-09-16 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0